status ME

NamE aKu IalAh aMeRuL. bLoG iNi haK aku ....SO.. .SuKe HatI aKu La nK buAt aPe pOn.. KalaU X cAntIk SoRry La ..satu je nk ckp =(terima KasIh) SEBAB MELAWAT blogger sye

Wednesday 12 October 2011

       ASSALAMMUALAIKUM

Hari ni,aku dapat rasakan yang aku memang dh benar2 inginkan dia..
Mungkin take time sikit..tapi bila dia lihat aku,dia SENYUM. . . 
Seolah-olah aku merasakan di mana saat waktunya berhenti,dunia ini seperti cuma buat aku.. Dia sangat SWEET. . .


ya allah..
PERCEPATKANLAH PERKENALAN KAMI. . .
Hambamu amat memerlukan seseorang yang benar2 ikhlas untuk menemani hamba..Sesungguhnya takdir semuanya telah Kau aturkan ya Allah.... Aku Redha..


Awak. . . 
Saya tak tahu ap perasaan awak pada saya,tapi saya harap hati awak sama seperti hati saya..Berikan saya ruang untuk mengenali awak dengan lebih dalam lagi. . . Saya tak tahu kenapa hati saya terus menyukai awak sedangkan hati saya amat susah untuk menerima sesiapa pun.. Saya harapkan hati awak juga begitu...Saya berdoa agar awak sentiasa mengingati saya...

No comments:

Post a Comment

dua tiga kucing berlari
kalau sudi komen lage
Muehehe

OwnEr KawaSAn

My photo
ipoh
muhammad amirul husni 16teen silibin , ipoh

ceria-ceria selalu :)