status ME

NamE aKu IalAh aMeRuL. bLoG iNi haK aku ....SO.. .SuKe HatI aKu La nK buAt aPe pOn.. KalaU X cAntIk SoRry La ..satu je nk ckp =(terima KasIh) SEBAB MELAWAT blogger sye

Monday 19 September 2011

DOA-DOA

ASSALAMMUALAIKUM


 perlu ikut rujuk  pade gambar yg terdapat pada note ni..dan amalkan setiap 3 kali bacaan selepas solat subuh n maghrib..

CINTA SEJATI..itu la yg aku  semaikan di dalam hati aku  utk si 'DIA'..tetapi..aku  hanya merancang. ,  ALLAH jua yg menentukan segalanya. .  . . aku sllu  cepat berputus asa dan menutup pintu hati aku  utk sesiapa pon . . .sbb kat luar sane masih ramai yg akan menghargai  aku . ..cume masenye untuk  pertemuan 'AKU dan si DIA' masih belum kesampaian..jadi aku bersabar dan hadapi sume ini dgn tabah..sesugguhnya jika benar dia bukan  jodoh aku. . . .pasti  x kemana..yg penting skang aku perlu lupekan die demi kebahagiaan die dan dri aku sndri. . . .cinta itu X boleh dipaksa...


"Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untukmendengar dan dua mata untuk melihat. . kadang2 kite tersilap mengunakannye  . . Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..."

I  THING  RIGHT   BUT ,  I  NEVER   LET  SHE   GO

2 comments:

dua tiga kucing berlari
kalau sudi komen lage
Muehehe

OwnEr KawaSAn

My photo
ipoh
muhammad amirul husni 16teen silibin , ipoh

ceria-ceria selalu :)