status ME

NamE aKu IalAh aMeRuL. bLoG iNi haK aku ....SO.. .SuKe HatI aKu La nK buAt aPe pOn.. KalaU X cAntIk SoRry La ..satu je nk ckp =(terima KasIh) SEBAB MELAWAT blogger sye

Friday 15 July 2011

ASSALAMMUALAIKUM 


GEMUK GEMUK GEMUK  ?? ak Nak tanya orang gemuk tak layak ke disukai , disayangi oleh GIRLS  ? Pada pendapat aku la kan diowang pun ada perasaan macam orang yang kurus kering gak ( cantik/hothot ) nak  bercinte  . . . . Tapi kenapa bile dalam hal macam nie orang gemuk selalu tersisih seperti orang gile ditepi jalan ?? .tak layak ke depe ? ?  JIJIK sangat ke orang gemuk ny mesti bage Orang laen JIJIK kan ? ? Tak semestinye orang yang kurus jea bole dpat smue tuhh  . . .grrrrr   Aku tulis semue ny . sebab my '''SECRET NAME '''  ckp dekat aq . .  . "ta bole bayangkan KALAU orang laen  gemuk :) " . Aku terase la jugak kn  .sebab aku pernah lalui saat2 aku badan besar nie . Sabar je la . . . . hUHU
 * for GIRLS : Orang lelaki HANDSOME  ta semestinya hati dye juga HANDSOME oke . . .  .Then orang yg ta sEberapa HANDSOME   nie ta semestinya hati dye jahad ! NOTE THAT GIRLS ! !

No comments:

Post a Comment

dua tiga kucing berlari
kalau sudi komen lage
Muehehe

OwnEr KawaSAn

My photo
ipoh
muhammad amirul husni 16teen silibin , ipoh

ceria-ceria selalu :)