status ME

NamE aKu IalAh aMeRuL. bLoG iNi haK aku ....SO.. .SuKe HatI aKu La nK buAt aPe pOn.. KalaU X cAntIk SoRry La ..satu je nk ckp =(terima KasIh) SEBAB MELAWAT blogger sye

Monday 6 June 2011

Best Sangatkah Gelakkan Orang Typo?

ssalam.Hari neyh buat entry emo sikit lah.Dah lama kan aku tak up entry baru.Kalau up pon bukannya ada orang baca apatah lagi nak komen.Ya dak?Oke korang semua pernah tak typo?Tak kiralah dalam mesej,chat or apa2 ja.Bila typo kan terutama kat chat mesti orang gelakkan korang.Kalau dalam mesej orang tak gelak lah buat rugi kredit.

Aku pon selalu sangat jadi penyakit typo neyh.Penyakit neyh semakin menjadi jadi sejak aku join satu laman sesawang neyh.*laman sesawang skema cam tb1*.Kerh3!Nama Bloggers Chat Room atau lebih popular sebagai BCR.Asal masuk ja wajib aku typo.Kalau tak typo tuh maknanya bukan aku lah yang chat dekat situ.


 

Lepas dah typo aku selalu ja kena gelak dengan dorang.Antara penggelak tegar masa aku typo adalahCL,SS,Nina,Aufa,CT,Kekura,CP,SG and sapa lagi ntah.Fuhh ramai benor kalau nak senaraikan.Kalau korang nak tau CL,Paan dengan SSlah penggelak typo tegar dekat BCR.Pantang aku typo dorang gelak kalah kongkang.SG pon penggelak tegar,tapi dulu,sekarang beliau dah insaf. =.=

Tapi kan best tau gelakkan orang typo neyh.Sebabnya nanti kita pon jadi typo balik.So,kira cam win-win situation lah kan.Kau gelakkan aku,aku gelakkan kau.Kerh3!bagi aku typo ni pon salah satu benda yang meriahkan BCR.Tapi bagi sesetangah orang dorang tak suka gelakkan geng typo neyh. =.=

Punya dasyat penangan typo neyh sampai tertubuhnya satu group nama Kami Typo Sedunia kat FB.Neyh pon admin dya orang BCR kalau tak silap.Kalau korang nak tau semenjak tertubuhnya group neyh,segala benda yang kitorang typo kat BCR suma dimuatnaik kat situ.Kerh3!

1 comment:

dua tiga kucing berlari
kalau sudi komen lage
Muehehe

OwnEr KawaSAn

My photo
ipoh
muhammad amirul husni 16teen silibin , ipoh

ceria-ceria selalu :)